Suchy szampon Radical- jak się sprawdza?


Witajcie,

Moje włosy bardzo szybko przetłuszczają się, próbowałam już wielu sposobów aby to zminimalizować, jednak nic dobrze nie działa. Jedynym ratunkiem jest suchy szampon, którego używam co drugi dzień. Próbowałam myć włosy codziennie, jednak z czasem było znacznie gorzej, a włosy przetłuszczały się jeszcze bardziej.

Obecnie moje włosy myję co drugi dzień i właśnie tego drugiego dnia używam suchego szamponu. Zazwyczaj używam suchego szamponu z Batiste, jednak ostatnio nie było go w sklepie, więc kupiłam inny z Radicala.

Jak się sprawdza na moich włosach i czy jest tak dobry jak Batiste dowiecie się poniżej ;)


Suchy szampon Radical w prosty i szybki sposób oczyszcza skórę głowy oraz włosy pomiędzy myciami. Skrobia kukurydziana pochłania nadmiar sebum oraz zanieczyszczenia, pozostawiając włosy świeże i pachnące. Dodatkowo ekstrakt ze skrzypu polnego i aloesu wyraźnie wzmacnia włosy oraz zapobiega ich przetłuszczaniu, przywracając witalność i blask. Po użyciu szamponu fryzura nabiera objętości i lekkości, włosy są uniesione u nasady oraz bardziej podatne na stylizację.


Skład według INCI

Butane, Propane, Isobutane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Alcohol Denat., Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua (Water), Equisetum Arvense (Horsetail) Herb Extract, Parfum (Fragrance).

Składniki aktywne:
Skrobia kukurydziana, ekstrakt ze skrzypu polnego, ekstrakt z aloesu.

Szampon kupiłam w drogerii za 9.90zł, na pewno dostaniemy go jeszcze w aptece.

 Jak się u mnie sprawdza?

Z tym szamponem jakoś nie polubiłam się. Odświeżenie włosów jest bardzo słabe, do tego włosy nie są uniesione, odbite od nasady jak było w przypadku innych tego typu szamponów. Bardzo bieli włosy i ten proszek ciężko jest z włosów wyczesać. Włosy są matowe, sztywne i szorstkie w dotyku. Zauważyłam, że po jego użyciu są przesuszone.
 
To tyle jeśli chodzi o minusy, a z plusów to na pewno muszę wymienić bardzo ładny zapach. Lekki i delikatny, bardzo przyjemny. Atomizer jest świetny, dobrze rozpyla produkt w postaci delikatnej mgiełki. Nie powoduje swędzenia skóry głowy. Małe opakowanie, które idealnie sprawdzi się podczas wyjazdu.
 
 
Ten szampon już zużyłam i raczej do niego nie wrócę. Z pośród wszystkich suchych szamponów jakie do tej pory miałam okazję używać najlepiej sprawdza się ten z Batiste. Teraz na wersja dla brunetek i jest genialna :)

Komentarze