Wakacyjny haul zakupowy

Witajcie,

Dziś mam dla Was wakacyjny haul zakupowy, zobaczycie co kupiłam podczas wakacji.

Wśród całego asortymentu jest kilka nowości, których nie miałam okazji jeszcze wypróbować. Teraz jestem w fazie testów kosmetycznych, ale już dziś mogę Wam napisać, że kilka produktów przypadło mi do gustu i z pewnością zaprzyjaźnimy się na dłużej.


No to zaczynamy:


Żel pod prysznic z Cien Coco bahama. Do kupienia w Lidl za 5 zł.


Rosyjski szampon z zsiadłym mlekiem, jego cena to 5,20 zł.


Nawilżająca odżywka do włosów z Joanna Naturia, która kosztowała 5.60 zł.


Suchy szampon Radical, kosztował 9,90 zł.


Krem do rąk masło kakaowe z Avon. Cena 5 zł.


Mgiełki do ciała z Avon, Kwiat Wiśni i Magnolia.  Kosztowały po 5 zł każda.


Perfumy z Avon Pure Blanca i Dreams. Kupione na promocji za 19,90 zł.


Celia Nude matujący fluid korygujący. Cena 15 zł.


Róż Lovely Natural Beauty, nie wiem ile kosztował, ponieważ dostałam go od kuzynki, ale myślę że w granicach 7 zł  dostaniecie go w Biedronce.




Balsamy do ust Avon Color Trend, jeden kokosowy, a drugi czekoladowy. Każdy balsam po 5 zł.

Odżywka do paznokci Delia Bioaktywne szkło. Cena 9,90 zł.

Zrobię osobne recenzje nie których z wyżej wymienionych kosmetyków. Jeśli któryś kosmetyk szczególnie Was zainteresował, to piszcie:)

Komentarze