Mydło do włosów Sesa- jak się u mnie sprawdza

Witajcie,

Kilka tygodni temu zmieniłam pielęgnację swoich włosów, wprowadzając kilka nowych produktów, które mają zmniejszyć wypadanie włosów. Więcej o obecnej pielęgnacji poczytacie tutaj. Pierwsze efekty już są widoczne, z czego bardzo się cieszę.

Jednym z nowych produktów jest ziołowe mydło Sesa.




Bogate w naturalne zioła oraz 6 olejków mydełko Sesa usuwa problemy takie jak łupież, wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy. Jest wspaniałym sposobem na odżywienie włosów.
Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zrób dużo piany i wmasuj ją w skórę głowy i włosy. Pozostaw na ok godzinę lub dwie i dobrze spłucz. W zależności od rodzaju włosów, po zastosowaniu może być potrzebne umycie delikatnym szamponem.
Mydełko Sesa jest doskonałym uzupełnieniem kuracji olejkiem Sesa.


Skład:
Brahmi (Centella Asiatica) 0.15%,
Harde (Terminalia Chebula) 0.15%,
Amla (Phyllanthus Emblica) 0.10%,
Bhringaraj (Eclipta Alba) 0.10%,
Billiphal (Aegle Marmelos) 0.10%,
Jatamansi ((Nardostachys Jatamansi) 0.10%,
Negar Moth (Cyprus Rotundus) 0.10%,
Shikakai (Acacia Concinna) 0.2. Non,
Edible Oil 1% (Sandal Oil 0.20%, Jaitoon Oil 0.20%, Almond Oil 0.10%, Karanj Oil 0.20%, Neem Oil 0.10%, Alsi Oil 0.20%) 



 Mydełko jest w kolorze zielonym, pachnie bardzo intensywnie- ziołowo, kadzidłowo- ogólnie orientalnie. Mi się bardzo spodobał ten zapach. Utrzymuje się długo na włosach, nie spłukuje się nawet po zmyciu szamponem.

Włosy myję tym mydłem na 2 sposoby.

1. Jak zwykłym szamponem, czyli spieniam na włosach i spłukuję.

2. Zostawiam pianę na 1 godz. spłukuję i nakładam maskę.

Po wysuszeniu włosy się ładnie układają, są nawilżone. Najlepszym zauważalnym efektem jest efekt gęstości włosów. Mam uczucie jakby było ich znacznie więcej.  Nie są przyklapnięte, a ładnie "odbite" od nasady. Włosy są miękkie, bardziej odżywione i przyjemne w dotyku. Dodatkowo stają się mocniejsze i "mięsiste". Jeśli chodzi o wypadanie włosów, to, rzeczywiście mniej ich jest na szczotce. Włosy zyskują na świeżości, nie przetłuszczają się tak szybko.  Nie wiem jak z działaniem przeciwłupieżowym, bo go nie mam. Mydełko jest bardzo wydajne, myślę że spokojnie starczy mi jeszcze na kilka miesięcy. 

Dostaniemy je w sklepach zielarskich oraz z kosmetykami naturalnymi za 6 zł.

To mydło to mój ulubieniec. Poleciłam mydełko moim koleżanką w pracy, również są nim zachwycone.

Ktoś używa tego mydełka, bo jestem ciekawa czy u innych sprawdza się tak samo dobrze jak u mnie?

Komentarze