Żel Olay anti-wrinkle

Witajcie,

Ostatnio dzięki mojej koleżance z pracy miałam możliwość testowania kosmetyków firmy Olay.

Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy, więc z chęcią je kupiłam. Dziś pokażę Wam jeden z nich- żel do mycia twarzy.

Olay Anti-wrinkle to żel specjalnie stworzony, aby delikatne oczyścić skórę,  jednocześnie pomagając zminimalizować pojawianie się zmarszczek.

Widoczne efekty to:
  • skóra oczyszczona z makijażu i zanieczyszczeń,
  •  wspomaga naturalną odnowę powierzchni skóry, aby pomóc odkryć młodszy wygląd skóry z mniej widocznymi zmarszczkami 
  • pomaga utrzymać skórę miękką i gładką
Żel daje  różnicę, którą poczujesz od pierwszego użycia.

Korzystaj rano i wieczorem. Masuj delikatnie i dokładnie mokrą twarz i szyję, zwracając szczególną uwagę na obszary narażone na starzenie. Spłucz dokładnie ciepłą wodą.



Skład:
Aqua, PPG15 Stearyl Ether, Glycerin, Stearyl Alcohol, Cetyl Betaine, Salicylic Acid, Distearydimonium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Cetyl Alcohol, Behenyl Alcohol, PPG-30, Hydrated Silica, Alcohol, Steareth-21, Sodium Chloride, Steareth-2, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Henyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate.



Żel zamknięty jest w tradycyjnym opakowaniu tubka.  Posiada gęstą konsystencję, dzięki czemu nic nie rozlewa się po dłoni, żel posiada malutkie drobinki peelingujące, które delikatnie masują skórę, bardzo dobrze się pieni, pięknie pachnie, tak pudrowo.



A jak z działaniem?
Super. Producent nie kłamał pisząc na opakowaniu, że różnica widoczna jest po pierwszym użyciu. Gdy pierwszy raz umyłam nim twarz, była ona miękka, gładka, przyjemna w dotyku. Nie ma mowy o ściągnięciu, pieczeniu. Skóra była wyraźnie nawilżona, ale nie tłusta. Spokojnie rano mogłabym pominąć aplikowanie kremu. W ciągu dnia również możemy wyczuć, że skóra jest nawilżona. Jak najbardziej nadaję się do mycia twarzy przed wykonaniem makijażu, podkład lepiej wtapia się w skórę i znacznie lepiej wygląda.

Jeśli chodzi o zmarszczki, to ja nie jestem w stanie stwierdzić czy działa, ponieważ ja ich jeszcze nie posiadam.
Podsumowując, żel bardzo mi się spodobał. Rewelacyjnie działa na moją skórę, a efekty są na prawdę widoczne.  

Jeśli szukacie dobrego żelu nawilżającego i jednocześnie lekko peelingującego, to z ja polecam Olay Anti-wrinkle.

Komentarze