Zestaw kosmetyków kolorowych z Biedronki

Witajcie,

Z okazji świąt w Biedronce pokazał się zestaw kosmetyków do makijażu. Oczywiście kupiłam go, pokusa była duża.

Jesteście ciekawi tego zestawu? To zapraszam do zapoznania się z tym postem.



Taki zestaw kupiłam w Biedronce za 19,99zł. I mamy w nim 11 cieni, 4 różo-rozświetlacze, zestaw cieni do konturowania oraz 2 pomadki. To zestaw kolorówki na co dzień, z nim wykonamy makijaż do pracy.


Cienie są w odcieniach beż, 6 bardzo jasny, oraz 5 ciemniejszych. Jeśli chodzi o pigmentację to te ciemniejszą mają ją znacznie lepszą. Dobrze się nakładają i blendują, nie zbierają się w załamaniu powieki. Beże i brązy to kolory cieni, które najczęściej wykorzystuję do wykonania mojego makijażu do pracy.


Zestaw do konturowania czterech odcieniach. Dają delikatny subtelny efekt.


Róże w 4 odcieniach, ten najjaśniejszy fajnie sprawdza się jako rozświetlacz. Dając lekkie rozświetlenie.  Róże dobrze sprawdzają się również jako cienie do powiek, wyglądają na prawdę dobrze, rozświetlając spojrzenie.


I na koniec 2 pomadki. Jedna jaśniejsza w odcieniu nude, a druga ciemniejsza bardziej brązowa. Tymi pomadkami jestem zachwycona! Są bardzo kremowe, pięknie nawilżają usta i długo się na nich utrzymują. Ścierają się równomiernie.


Cały zestaw jest ok, chociaż nie jest najlepszy, ze względu na cienie, które mogłyby być bardziej napigmentowane. Ale za to pomadki są rewelacyjne.


Ostatnio widziałam w Biedronce podobny zestaw, ale cienie była w bardziej intensywnych kolorach. Nie kupiłam go, ponieważ ja do makijażu nie używam zielonych, niebieskich czy żółtych cieni. 

Ale jeśli Wy takie lubicie, to pewnie jeszcze je dostaniecie w swoich Biedronkach.

Komentarze