Aktualizacja włosów styczeń 2018



Witajcie,

Ostatnio o swoich włosach pisałam w październiki, kiedy dopadło mnie wypadanie włosów. Ten post macie tutaj . Czas najwyższy na aktualizację stanu włosów oraz sprawdzenie czy zastosowana pielęgnacja wpłynęła na zmniejszenie wypadania.


Poniżej moje włosy: od lewej w październiku, po prawo w styczniu tego roku.
Przez ten czas urosły mi o 3 cm, a objętość kucyka zwiększyła się o 1 cm. Obecnie włosy na długości mają 22 cm, grzywka 12 cm, a kucyk 7 cm.

Zmniejszyło się wypadanie i pojawiło się pełno malutkich baby hair, z czego bardzo się cieszę. 

A tutaj jest cały zestaw kosmetyków, których używam do pielęgnacji swoich włosów.


Do mycia włosów używam:
-mydła Sesa
-szamponu Revitax
-szamponu Babuszki Agafii z zsiadłym mlekiem
Najczęściej używam mydła Sesa, raz w tygodniu oczyszczam włosy jednym z tych szamponów.


A tak wygląda mydło po kilku miesiącach używania
Produkty do odżywiania i nawilżania włosów:
- maska Kallos Keratin
-odżywka Biovax Kera&Ricinum
-Ziaja odżywka intensywnie nawilżająca
-Joanna Naturia nawilżająca odżywka w sprayu

Poza tym stosuje jeszcze:
-suchy szampon Batiste
- lakier Wella
- olejek Isana
-serum ziołowe


Jestem bardzo zadowolona z obecnego stanu moich włosów. Wypadają, ale w normalnej ilości, są lśniące, miłe w dotyku, wygładzone. Nie puszą się tak jak kiedyś, bo nie są suche na końcach. Najczęściej nosze je rozpuszczone i pokręcone za pomocą papilotów MAGIC LEVERAG.
 

Komentarze