Olay Regenerist Eye lifting serum - Serum pod oczy




 Witajcie,

Pisałam Wam jakoś w grudniu, że kupiłam kilka kosmetyków z firmy Olay.  Żel do mycia twarzy, o którym pisałam tutaj sprawdza się rewelacyjnie. Kupiłam jeszcze korektor oraz serum pod oczy. Z ich recenzją chciałam trochę poczekać, aby być 100% pewna ich działania.

Dzisiaj zajmiemy się...

Olay - Regenerist - Eye lifting serum - Serum pod oczy


 Olay Regenerist Eye Lifting Serum to przeciwzmarszczkowy krem pod oczy, opracowany w celu odnowienia komórek skóry i redukcji drobnych linii wokół oczu, w taki sposób aby uzyskać młodszy wygląd. Serum posiada specjalnie opracowaną nawilżającą formułę, która ma ujędrnić i wypełnić skórę, tak aby zmiękczyć i zmniejszyć wygląd kurzych łapek oraz cienkich linii.


 Serum kupimy w sklepach internetowych, jego cena waha się w granicach 50-100zł.

Skład:
 
Cylopentasiloxane, Water, Glycerin, Polymethylsilsesquioxane, Dimethicone, Niacinamide, Dimethicone Crosspolymer, Stearyl Dimethicone, Butylene Glycol, Panthenol, Propylene Glycol, Palmitoyl Pentapeptide-3, Tocopheryl Acetate, Camelli Sinensis Leaf Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Allantoin, Petrolatum, Cetyl Ricinoleate, Peg-10 Dimethicone Crosspolymer, Sucrose Polycottonseedate, BIS-Peg/PPG-14/14 Dimethicone, Benzyl Alcohol, Peg-10 Dimethicone, PEG-100 Stearate, Ethylparaben, Methylparaben, Propyloaraben, Disodium EDTA, Triethoxycaprylylsilane, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides. Vitamin B3, Pro-Vitamin B5, Amino-Peptide, Vitamin E, Green Tea.




 Serum posiada bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania. Nadaje się i na noc i pod makijaż na dzień. Nie podrażnia spojówek, moje oczy tolerują go wspaniale. Produkt posiada bardzo delikatny zapach.

Jeśli chodzi o działanie:

To serum bardzo dobrze nawilża skórę w okół oczu, dzięki czemu korektor czy podkład lepiej utrzymują się. Po ponad miesiącu stosowania zauważyłam, że skóra jest bardziej napięta, rozjaśniona i wygładzona. Nie zauważyłam zmniejszenia zmarszczek, ponieważ ich nie posiadam. 


Myślę, że to serum będzie dobre dla młodych dziewczyn, które nie posiadają jeszcze zmarszczek, ale potrzebują nawilżenia i ujędrnienia skóry wokół oczu. Do tego to serum sprawdzi się rewelacyjnie. W przypadku kobiet dojrzałych z widocznymi zmarszczkami może okazać się za słabe. 

Komentarze