Garnier Skin Naturals BB Cream Combination Oily Skin

Witajcie,

Ostatnio moja skóra wygląda całkiem dobrze, a dzięki 3 zabiegom mikrodermabrazji jest jeszcze lepiej. Cera jest wygładzona i wygląda na tyle dobrze, że nie potrzebuje nakładać na nią podkładu. Wystarczy mi sam krem BB i o nim będzie ten post.

Krem jaki używam to Garnier Skin Naturals BB Cream Combination Oily Skin
 

Formuła kremu pozwala z jednej strony skutecznie zapobiegać błyszczeniu naskórka, z drugiej dostarczać mu optymalnej dawki nawilżenia, by nie dopuścić do przesuszenia. Przy całej tej pielęgnacji pory nie ulegają zatykaniu, wręcz przeciwnie – zostają oczyszczone i domknięte. W rezultacie cera jest jednolicie gładka, pozbawiona przebarwień oraz mankamentów. Lekka konsystencja łatwo rozprowadza się na twarzy i błyskawicznie wchłania, stapiając się z odcieniem cery. Jeśli poszukujesz produktu łączącego właściwości podkładu i preparatu nawilżającego, to Garnier Skin Naturals BB Cream Combination Oily Skin  jest odpowiedzią na Twoje problemy.


Skład: Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinanamate, PEG-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, BIS-PEG/PPG-14/14 Diemthicone, Parfum/Fragrance, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol Acetate, Ascornyl Glucoside, Citrus Grandis Fruit Water/Grapefruit Fruit Wtaer, Aluminum Hydroxide, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Benzyl Alcohol, Sorbitol,Perlite, Propylene Glycol, Geraniol, BHT, Citral, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxydrocinnamate [+/- May Contain CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499/Iron Oxides].


Krem ma bardzo lekka konsystencje, dobrze się rozprowadza na skórze. Nie pozostawia smug, jak to było możliwe w przypadku innych kremów BB z jakimi miałam do czynienia. Ja ma odcień jasny i jest on dla mnie idealny. Krem ładnie, delikatnie pachnie.



Miałam już krem BB od Garniera jednak nie był on tak dobry jak ten. Ten znacznie lepiej nadaje się do cery tłustej i mieszanej. Po nałożeniu skóra jest matowa, nie ma mowy o błyszczeniu. Nie zatyka porów. Jestem zaskoczona, ponieważ ten krem bardzo dobrze kryje niewielkie niedoskonałości, przy większych trzeba użyć trochę więcej kremu na samą zmianę, ale i tak jest ok. Ładnie wtapia się w skórę,  pozostawiając idealnie wyrównany kolor. Na swojej skórze nie zauważyłam podrażnienia, wysypu krost itp. Po 8 godzinach krem na skórze wygląda nadal bardzo dobrze, jedynie może wystąpić bardzo lekkie błyszczenie na strefie T, ale u mnie nie zawsze ma ono miejsce.

Krem kupiłam w małej drogerii za 18,80 zł.



Kremu używam od 3 tygodni i jestem z niego tak zadowolona, że z pewnością kupię kolejne opakowanie.
 

Komentarze