Zapachowo z Avon



Witajcie,


Zapachowy... taki będzie dzisiejszy post.  Często zamawiam perfumy z Avon, mam kilka swoich ulubionych zapachów. Ostatnio zrobiłam małe zakupy, bo moje wcześniejsze flakoniki zrobiły się już puste. 

Zobaczcie czym będę pachnieć:)


Oczywiście moja ukochana Pur Blanca. Uwielbiam ten zapach! Delikatny i subtelny zapach. Kojarzy się z czystością, wiatrem i bryzą morską. Jest w nim coś urzekającego, coś miłego i przyjemnego. To jeden z najczystszych zapachów jaki używałam. Na mojej skórze utrzymuje się bardzo długo i ciągle tak samo pachnie. Czasami z niektórymi perfumami miałam tak, że po jakimś czasie i kontakcie z moją skórą ich zapach ulegał lekkiej zmianie. W tym przypadku tego nie ma.

Kategoria: kwiatowo-ozonowa.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: ylang-ylang, frezja, mieta
nuta serca: biała róża, lilia wodna, biała peonia
nuta bazy: białe drzewo sandałowe, mleczne piżmo, heliotrop.


Z Pur Blanca mam perfumy, balsam do ciała, roll-on i roletkę.

Następnie mam roll-on i roletkę Far Away, wodę toaletową Summer White i Pur Blanca Elegance. 

Far Away
Kategoria: orientalno-kwiatowa
Nuty głowy: brzoskwinia, frezja Nuty serca: jaśmin, osmanthus, kwiat pomarańczy Nuty bazy: waniliowe piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn

Summer White
Kategoria: kwiatowa Główne nuty zapachowe: frezja, jaśmin, białe piżmo
Nuty głowy: frezja, biały grejpfrut, neroli, aldehyd 
Nuty serca: jaśmin, konwalia, biała orchidea, kwiat pomarańczy 
Nuty bazy: białe piżmo, drzewo sandałowe, nuty drzewne

Pur Blanca Elegance
Kategoria: orientalno - owocowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: gruszka, mandarynka, dzika jagoda
nuta serca: gardenia, jaśmin, biała orchidea
nuta bazy: wanilia, bursztyn, białe piżm


Za wszystkie zapachy na promocji zapłaciłam włącznie 80 zł.

Tak więc już teraz wiecie, czym będzie pachnieć Dorcia:)

Komentarze