Organic Shop, Orchid & Jojoba, Color Shampoo


Witajcie,

Szampon do włosów zmieniam dość często. Gdy skończy mi się jeden to kupuje drugi ale inny, ponieważ nie chce aby włosy przyzwyczaiły się do jednego. Włosy myje jednym szamponem, jedynie co 3 mycie używam swojego ulubionego Revitax.

Teraz używałam tego szamponu z Organic Shop, Orchid & Jojoba, Color Shampoo, który sprawdza się rewelacyjnie. A w kolejce czeka rosyjski szampon Babuszki Agafii. 

Organic Shop, Orchid & Jojoba, Color Shampoo, to szampon do włosów farbowanych wzmacniający strukturę włosa i zapobiegający utracie koloru
Szampon zawiera organiczny wyciąg z orchidei, który uodparnia włosy na utratę koloru, pomaga w jego utrzymaniu. 
Olejek jojoba doskonale wchłania się zarówno przez skórę i włosy, nawilża włosy i wyraźnie je zmiękcza i odżywia
Pomaga zachować wilgoć wewnątrz włosa, co sprzyja wzmocnieniu włosów.
Włosy stają się lśniące, sprężyste i elastyczne.
Olej z róży damasceńskiej pomaga w regeneracji struktury włosa i w zachowaniu długotrwałego nawilżenia.
Ekstrakt malwy zapewnia nawilżenie, jest delikatny i łagodny dla skóry.
Szampon pieni się dzięki cocomidopropyl betaine - bardzo łagodnej dla skóry i błon śluzowych substancji, która używana jest też do łagodzenia i neutralizowania działania innych drażniących substancji.



Skład: Aqua with infusions of Organic Orchis Maculata Flower Extract  (Organiczny Ekstrakt Orchidei), Organic Simmondisa Chinensis (Jojoba) Seed Oil (Organiczny olej jojoba); Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sterene/ Acrylates Copolymer, Rosa Damascena Flower Oil (Organiczny Olej Róży Damasceńskiej), Malva Moschata Leaf Extract (Ekstrakt Malwy), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Citric Acid, Parfum.

Szampon ma gęstą, ale lejącą konsystencje. Dobrze się pieni i rozprowadza,  
niewielka jego ilość wystarcza aby pokryć obfitą pianą całe włosy.
Zapach ma bardzo delikatny, lekko słodki, lecz nie przytłaczający i dość długo jest wyczuwalny. Produkt dobrze oczyszcza skórę głowy, nawet z olejami daje sobie rade. A to co najlepsze to włosy po umyciu, są lekkie, miękkie i puszyste. Szampon bardzo dodaje objętości, tym bardziej na moich włosach, które nie należą do oklapniętych. Kiedy pójdę spać z lekko wilgotnymi włosami, to rano wyglądają jakby były od nasady wymodelowane na grubej szczotce. Efekt wow. 
Nie powoduje podrażnienia czy  swędzenia skóry głowy, ale za to zauważyłam minimalne przedłużenie świeżości. 
Natomiast jeśli chodzi o zapobieganie utraty koloru, to ja nie zaobserwowałam takowego efektu. Mam włosy farbowane, ale nie zauważyłam aby szampon wpłyną na ich kolor.

 Szampon kupiłam w Biedronce za ok. 10 zł ( nie pamiętam dokładnie, ale z pewnością nie był drogi).

Jak najbardziej szampon godny polecenia. Za sam efekt objętości warto go wypróbować. Mam w planach wypróbować jeszcze inne wersje tego szamponu.

Komentarze