Foodbook 1/2020

Witajcie,

No to zaczynamy z serią foodbooków na rok 2020.  To post z których nie mam zamiaru rezygnować. Tak więc możecie spodziewać się smacznych, zdrowych i szybkich dań.


O to pierwszy z nich.
 


Śniadanie bardzo wiosenne, ale nie ma się do dziwić skoro za oknem pogoda bardziej wiosenna niż zimowa. Mamy tutaj pieczywo razowe, sałatę, ser żółty, ogórka, pomidora oraz rzodkiewkę, do tego tradycyjnie herbata bez cukru.
Obiad dwudaniowy składał się z rosołu z makaronem
oraz ziemniaków, serduszek drobiowych w sosie śmietanowo-koperkowym i surówki . 
Jak zrobiłam ten pyszny sos? Bardzo prosto. Ugotowane serduszka podsmażyłam wraz z cebula, zalałam śmietaną 12% , dodałam dużo koperku i przyprawiłam do smaku. I tyle.
Na kolacje miała frytki z ziemniaków i marchewki. Pierwszy raz je robiłam, wyszły dobre, ale następnym razem marchew muszę grubiej pokroić. Bo w takich słupkach szybciej się upiekła a raczej spiekła niż ziemniaki.
To na tyle moi Drodzy. Znowu szybko i smacznie 

Trzymajcie się ciepło! 

Komentarze