Coś słodkiego czyli Rafaello jaglane bez pieczenia.

Witajcie,

Macie ochotę na coś słodkiego? Jeśli tak to zapraszam do zapoznania się z tym postem. 
Dziś przepis na bardzo szybkie i smaczne ciasto bez pieczenia.

Składniki:

1 szkl. kaszy jaglanej
2 szkl. wody
1 szkl. mleka
1 łyżka oleju kokosowego
200 gr wiórków kokosowych
cukier według smaku, ja dałam 1 łyżkę, można zamienić na inne słodzik np. miód
1 serek homogenizowany waniliowy, u mnie Tutifrutti.
herbatniki 
nutella

Zaczynamy od kilkukrotnego przepłukania kaszy i ugotowania jej w wodzie i mleku

Gdy kasza jest już miękka i prawie wchłonie cały płyn dodajemy wiórki i łyżkę oleju. Jeszcze przez chwilę trzymamy na ogniu cały czas mieszając aby nie przypaliła się. Następnie zostawiamy ją do lekkiego wystygnięcia.

Następnie dodajemy serek homogenizowany i wszystko blendujemy. Ja nie blenduję tak dokładnie na gładką masę, bo jednak lubię wy wiórki są wyczuwalne.

Spód foremki wykładamy herbatnikami, a na nie dajemy nutelle. Następnie wykładamy nasza masę. 

Wkładamy do lodówki, najlepiej na całą noc. 


Ja lubię podać to ciasto z musem owocowym, u mnie zmiksowane truskawki, maliny, mango i łyżeczka miodu.

Smacznego!

Komentarze