Foodbook 8/2020



Witajcie,



Jak się czujecie? Mam nadzieję, że macie się dobrze. 

Obecny czas zmusza nas do pozostania w domu i na prawdę byłby to okropne gdyby nie internet i życie w sieci. Przejrzałam wiele ciekawych blogów, obejrzałam masę wartościowych vlogów. 

Znalazłam wiele inspiracji, które z pewnością wdrożę w swoim życiu. I będę się nimi z Wami dzielić.  

Ok. Tyle w ramach wstępu, ruszamy z foodbookiem.


Śniadanie 

Tosty z chleba razowego z dżemem czereśniowym i herbata.

Kawa i ciasto z masą kajmakową i prażonymi ziarnami słonecznika.


Na obiad zjadłam zupę jarzynową.


Później zjadłam makaron tortellini z szynka parmeńska z zielonym pesto. 

  
 Na kolację była kasza jaglana z jabłkiem, rodzynkami, jogurtem naturalnym i cynamonem.



Tak sobie smacznie jadłam :)

Pozdrawiam Was cieplutko !

Komentarze