Foodbook 13/2020




Witajcie,


Na wstępie powiem Wam, że bardzo lubię posty z jedzeniem dlatego najczęściej je publikuję. Takie posty lubię także oglądać na innych blogach stąd też mam do Was pytanie, czy znacie jakieś fajne blogi z jedzeniem? Które byście mi i innym polecili.

Jak coś to wrzucajcie linki w komentarzach.

No a my bierzemy się za ten post.



Śniadanie na słodko czyli jogurt, owoce i granola

Następnie w okolicy południa była kawa z bitą śmietaną.

 
Na obiad miałam pieczone ziemniaki z rozmarynem, marynowanie i panierowane toffu oraz sałatę skropioną śmietaną.
 
 
 
 
A na kolację zjadłam hamburgera  domowej produkcji. Wyszedł pyszny chociaż do wyglądu można byłoby się doczepić. Za małe kotlety zrobiłam :)
 
No cóż... następnym razem wyjdą większe. Najważniejsze, że były smaczne.
 
Trzymajcie się! 

Komentarze