Biżuteria od Pani Błyskotki

 

Hej Dziewczyny !

 

Dzisiejszy post będzie dedykowany wszystkim dziewczynom, które uwielbiają biżuterię. Tak więc zapraszam wszystkie Sroczki do zapoznania się z tym postem, bo będzie warto :)

 

Ostatnio zrobiłam kolejne zakupy biżuteryjny. Kolczyki bransoletki, pierścionki i celebrytki to dużo tego. 





 

Łańcuszki i celebrytki.


Cudowne pandorki. Z pięknymi zawieszkami. Do wyboru było ich mnóstwo, aż ciężko się zdecydować, którą wziąć.

Ostatni krzyk mody, czyli pistolety. Czyż nie są one śliczne 😍
Krzyże te są w modzie. Dlatego kupiłam sobie cały zestaw.
Romantyczne serduszka. Delikatna i urocza. Byłaby idealnym prezentem od chłopaka, no niestety mój  na taki prezent nie wpadł. Ech....

A to moja pierwsza kupiona bransoletka. Uwielbiam ten czarne kryształki.


 Kolczyki


Zakochałam się w tych jaskółkach 😍


Ta mala kuleczka idealnie pasuje w dodatkową dziurkę w uchu. Nosiłam 2 takie kuleczki, ale ostatnio jedną zamieniłam na gwiazdkę, którą dostałam od koleżanki.

Jedne z moich ulubionych kolczyków.

A to moi kolejni ulubieńcy.



A to już pierścionki.  2 ulubione.

 Ta biżuteria jest ze stali chirurgicznej. I powiem Wam, że nie które rzeczy mam już 2 lata i nic się z nimi nie dzieje. Ja w nich gotuje, sprzątam i się myje. Nawet psikam perfumami na łańcuszki i one cały czas są w stanie idealnym.

Jeśli jesteście zainteresowane taką piękną biżuterią za nie duże pieniądze, bo serio ona nie kosztuje miliony to zapraszam Was na stronę facebookową Pani Błyskotki. Link macie TUTAJ.  

Aby złożyć zamówienie wystarczy na Facebooku napisać wiadomość i wysłać zdjęcie z biżuterią, którą chcecie kupić. Pani Magdalena, która prowadzi tę stronę odpisuję bardzo szybko, tak więc zamówienie tutaj przebiega bardzo szybko i przyjemnie. Zamówienie jest wysyłane pocztą, więc z tym też nie ma problemu. 

Gorąco Was zapraszam. 



Komentarze