Mini Projekt Denko

 


 

Witajcie,

 

Przez ostanie miesiące nazbierało mi się kilka pustych opakowań po zużytych kosmetykach. Kilka, bo zapomniałam reszty odłożyć, ale to co mam pokażę Wam. Zrobimy taki mini projekt denko z ostatnich miesięcy.


Na początek szampony do włosów.

Z każdego z nich byłam zadowolona. Zaskoczyłam mnie mega wydajność Dermedici. Serio, ale jedną butelką myłam włosy 2 miesiące, co dla mnie to bardzo dużo. Natomiast Ziaja miała cudowny zapach.

Żele pod prysznic Isana.

 Z Isany miałam również antyperspiranty

Ten fioletowy miał piękny zapach i chyba lepiej chronił, ale w porównaniu z tym żółtym był zdecydowanie mniej wydajny.

 Suchy szampon z Herbal Care, którego zdecydowanie nie polecam. Jeden z najgorszych jaki miałam.

 Żel do mycia twarzy Olay. Uwielbiam. Pięknie myje, jest wydajny i ładnie pachnie.

 Bardzo fajny krem do rąk. Dobrze nawilża, ładnie pachnie i nie zostawia tłustego filmu.

I mój ulubiony krem BB. To już moje któreś opakowanie. I raczej nie ostatnie, chociaż testuje inne.

Miłego wieczoru

Paaa

Komentarze