Foodbook 3/2021

 

Witajcie,

Mam dla Was szybki post z foodbookiem. Zobaczcie co wczoraj zjadłam.

W tym foodbooku będzie kilka dań z wek. Postanowiłam zużyć większość jak nie wszystkie weki jakie mam i zrobić miejsce na nowe, które mam zamiar robić w tym roku. Dlatego też w ostatnim czasie nie kupuję świeżych warzyw tylko jem te z wek. 

Tradycyjnie zaczniemy od śniadania. Na pierwszy posiłek zjadłam jajecznice z grzybami. Grzyby oczywiście również były ze stoika.

Do kawy miałam pyszne ciasto. Tarte z jabłkami i cynamonową kruszonką.  Jabłka także pochodziły ze słoikowych zapasów.

Obiad bardzo prosty, bo nie miałam czasu na gotowanie. Ziemniaki z koperkiem, pieczonek udko kurczaka oraz buraczki.

W pracy zjadłam owoce z jogurtem naturalnym i cynamonem. 

Na kolacje zjadłam kanapki z pieczywa razowego z wędliną, serem, szpinakiem i keczupem.

Trzymajcie się!



Komentarze