IMPERITY GOURMET VIE argan oil-keratin- jak się sprawdza.


Witajcie,

Ostatnio dostałam od koleżanki do przetestowania szampon do włosów. U koleżanki nie sprawdził się, powodował straszny łupież i swędzenie skóry głowy. 

A jak się u mnie sprawdził?

IMPERITY GOURMET VIE argan oil-keratin

Według producenta: Szampon bez parabenów i bez siarczanów do wszystkich rodzajów włosów. Keratyna i olej arganowy zapewniają objętość i sprawiają, że włosy są jedwabiste, jasne i zdrowe. Szampon ma elegancki zapach LA VIE EST BELLE, który pobudza zmysły. 

W składzie niebywała ilość składników aktywnych :

Ekstrakt z kory białej wierzby – doskonale oczyszcza włosy, pobudza mikro-krążenie krwi dzięki czemu zwiększa przyswajalność składników aktywnych w cebulki włosowe

Ekstrakt z liści pokrzywy - wzmacnia włosy, przeciwdziała ich przetłuszczaniu i wypadaniu

 Ekstrakt z liści brzozy - nadaje włosom blask naturalny, zapobiega wypadaniu, poprawia ukrwienie skóry głowy co powoduje dotlenienie i odżywienie cebulek włosowych

 Keratyna - jest głównym budulcem łodygi włosa, odpowiedzialnym za właściwości fizykochemiczne włosów a także ich wygląd, kondycję i jakość. Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłony włosa, której stan odpowiedzialny jest za połysk, gładkość i wrażliwość włosów na działanie różnych szkodliwych czynników zewnętrznych

 Prowitamina B5 - niezbędna do prawidłowego wzrostu włosów, dba także o otrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia chroniąc tym samym przed przesuszeniem.

 Olej lniany - dzięki zawartości do 90% nienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym kwasów omega-3 i omega-6, które występują w idealnej proporcji wzmacnia i wygładza włókno włosa

 Ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego - stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa silnie regenerująco, reguluje także pracę gruczołów łojowych zapobiegając przetłuszczaniu się włosów

 Ekstrakt z nagietka lekarskiego - działa przeciwzapalnie, ściągająco, bakteriostatycznie, nawilżająco, a także przyspiesza regenerację

Stosuje szampon od 3 tygodni codziennie tylko jego. Wydajność tego szamponu jest bardzo dobra wystarczy odrobina by umyć włosy, dobrze się pieni i spłukuje.  

Przedłuża świeżość włosów. Po 3 tygodniach stosowania zauważyłam, że nie muszę myć codziennie włosów, że spokojnie wytrzymają jeszcze jeden dzień. Dla mnie ten jeden dzień to dużo.

Jedyne co mi trochę przeszkadza w szamponie to, to że muszę nałożyć odżywkę lub maskę, bo włosy są lekko matowe i szorstkie. A ja lubię gdy są miękkie i takie wygładzone. 

Nie zauważyłam, żeby włosy bardziej wypadały, wręcz przeciwnie chyba mniej ich wypada. 

Włosy lepiej układają się, są bardziej podatne na stylizację. I dłużej fryzura utrzymuje się.

Podsumowując:

Dla mnie to dobry szampon, do moich włosów jest odpowiedni. Myślę, że kupiłabym go ponowanie, bo robi to co powinien.

Nie mam co się tutaj rozpisywać, bo dla mnie jest dobry, ale dla kogoś innego nie. Tak jak dla mojej koleżanki. 

Ciekawa jestem innych produktów z tej serii. I chyba kupię sobie maskę lub odżywkę.

Trzymajcie się!!!



Komentarze