Week Foodbook -Poniedziałek

 

Witajcie,

Pomyślałam, że w tym tygodniu zrobię na blogu Week Foodbook. I codziennie będę wrzucać post z jedzeniem z danego dnia. 

Co o tym myślicie? 

Mnie się ten pomysł bardzo spodobał. I od razu postanowiłam wcielić go w życie blogowe:)

Tak więc zgodnie z opisem dziś post z dnia wczorajszego. 


Śniadanie na słodko czyli po raz kolejny rogal z dżemem truskawkowym i kakao

Następnie był ciasto z jabłkami i rodzynkami i o dziwo herbata a nie kawa, wczoraj jakoś nie  miałam ochoty na kawę. 

Na obiad zrobiłam zupę pomidorową z makaronem.  
A kolacja była w wersji vege. Pieczone bataty z ciecierzycą i pomidorami z sosem czosnkowym. Powiem Wam, że to było mega pyszne i sycące. Z pewnością będę robić je częściej.

Dziś to tyle, widzimy się jutro.

Paa !


Komentarze