Week in photos #2

 


Witajcie,


Ostatni tydzień była bardzo intensywny, dużo się działo, to była na prawdę bardzo udany tydzień. Dlatego postanowiłam się nim z Wami podzieli. 

Zabawa z moim maluchem. Lubi siedzieć mi na kolanach. 




Mała wycieczka do Włocławka. Mimo deszczowej pogody, wycieczka była bardzo udana.

Lody z moim Misiem 



Impreza urodzinowa mojego brata.





Weekend spędzony u rodziców. Był spacer po ogrodzie, gdzie mogłam podziwiać pięknie kwitnąca czereśnię. Wycieczka rowerowa po okolicy. 



Odwiedziłam również szkółkę z roślinami, pora już przygotować taras na lato.

A to gołąb, który został uratowany przez mojego Tatę. Wypadł z gniazda, że nie potrafił lata to musieliśmy go do niego włożyć. 


Etap sprzątania moim nowym sprzętem. Pokocham  "Zośkę" od pierwszego wejrzenia :)

Pozdrawiam Was cieplutko 

Komentarze