Paczka z zakupami. Zobaczcie co zamówiłam z kosmetyków.

 


Witajcie,


Już od kilku miesięcy zamawiam paczkę z kosmetykami i akcesoriami beauty od jednego sprzedawcy na Allegro.

To będzie już moja chyba 4 paczka i za każdym razem jestem zadowolona z przesyłki. Wszystko przychodzi dobrze zabezpieczone, nie naruszone. 

Zobaczcie co tym razem zamówiłam.


Wcierka do włosów Banfi, która jest polecana przez wiele osób. Zobaczę jak się u mnie sprawdzi.

Rękawica do nakładania samoopalacza. Będzie mi służyć do nakładania balsamu brązującego, bo samoopalacza nie używam.

Żel do mycia twarzy Himalaya  Botanique Cytryna, Cynamon i Miód.
Bielenda olejek z pestek malin i Melisa 
Serum z Witaminą C
Płatki kolagenowe pod oczy 
Mgiełka nawilżająca do twarzy 
Pasta do zębów z węglem

Wzorniki do lakierów hybrydowych. Bardzo lubię te na kółku, są praktyczniejsze i zajmują mniej miejsca.

Szklany pilnik do paznokci, ten jest z przeznaczeniem do torebki. 
Zamówiłam też nożyk do brwi
Do koszyka wrzuciłam tez końcówki do szczoteczki elektrycznej

Jak przetestuje te kosmetyki to dam Wam znać czy się sprawdziły u mnie. Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki i olejku z pestek malin. 

Trzymajcie się!

Komentarze