Foodbook 8/2021

 

Witajcie,

Dziś mam dla Was kolejnego foodbooka, a w nim same pyszności.

Wszystkie propozycje moich posiłków przygotować można bardzo szybko. Nie są one czasochłonne i bardzo trudne w przygotowaniu, a to dla mnie bardzo ważne. Zwłaszcza w obecnej sytuacji, gdy naprawdę brak czasu.  Czasami mam wrażenie, ze ostatnio doba trwa znacznie krócej, a obowiązków nie ubywa. 

Też tak macie?

Śniadanie na bogato czyli smażone warzywa z mieszanki chińskiej, jaja sadzone, marchew marynowana, chipsy a'la bekon z wędliny i chleb. A do picia standardowa czarna herbata.


Na obiad miałam kurczaka po hawajsku, który wyszedł przepyszny.


Jako, że obiad tak bardzo mi smakował to na podwieczorek postanowiłam zrobić sałatkę hawajską. Sałatkę zrobiłam z ryżu, kurczaka gotowanego na parze, brzoskwini z puszki, cebuli, majonezu, soli i pieprzu. 


Kanapki z szynką, serem żółtym i ogórkiem były moją kolacją. 

Trzymajcie się!

Komentarze