Week in photos




Witajcie,


W tym roku też będzie seria "Week in photos". Nie mogłam z niej zrezygnować, ponieważ lubię taki szybki przegląd tygodnia w zdjęciach. Jak wiadomo telefon zawsze mamy przy sobie i z taką łatwością można uchwycić naszą codzienność. 


A ten tydzień zacznę od zdjęcia z pracy



Oczywiście maseczka obowiązkowa. Powiem Wam, że po 7 godzinach jej noszenia mam już dość. Ale pewnie nie tylko ja mam tak.


Kawa w idealnym kubku. Tego dnia dzień w pracy był bardzo ciężki i stresujący. Pod koniec pracy miałam już wszystkiego dość, a moja mina wyglądała właśnie tak jak na kubku. 


Po pracy musiał być spacer z Eddim. Czas odreagować ciężki dzień. 



Eddy- największy śpioch jakiego znam. 


Bukiet kwiatów od Narzeczonego. Często je dostaje tak bez okazji. Zaskoczeniem był kurier kwiatowy, który pojawił się u mnie w pracy. 


Wieczór gier planszowych ze znajomymi. Uwielbiam takie gry. A u rodziców gramy w karty w 1000. 


Paznokcie mojego wykonania. Klientka była mega zadowolona. 


Tworzenie nowego posta dla Was. Jak jest pisanie na blogu to musi  być w towarzystwie kawy.

Tak prezentował się mój tydzień, a jaki był Wasz? 

Pozdrawiam


Komentarze