Week in photos


Witajcie,


Miniony tydzień był bardzo przyjemny dla mnie mimo iż był bardzo pracowity. W tym tygodniu tylko jeden dzień miałam wolny od pracy zawodowej, ale i tak był wykorzystany na inne obowiązki i zajęcia. 




Przytulaski  z Eddim. Ostatnio bardzo lubi się przytulać.


Walentynkowe bukiety kwiatów. Biały bukiet dostałam kurierem kwiatowym do pracy, a czerwone róże czekały na mnie w domu.  



Kolacja walentynkowa, którą przygotowałam. Była pyszna i prosta w wykonaniu. Sałatka i pierś z kurczaka z serem feta zawijana w boczek. Polecam. 


Mój arsenał przetrwania w pracy. 


Pora na czytanie książki i kawę.


Nasza ostatnio ulubiona rozrywka. Tak teraz gdy czekany na nową kanapę i nie mamy jak oglądać filmów to zaczęliśmy grać w gry, głównie karciane.  


Tak prezentował się mój tydzień w zdjęciach.


Trzymajcie się!

Komentarze