Zdenkowani

 



Witajcie,

Od kilku miesięcy zbieram puste opakowania po kosmetykach. Torba już jest dobrze wypełniona, co oznacza, że czas zrobić post denko. 

Mam tutaj opakowania po kosmetykach z działu włosowego, pielęgnacji i  kolorówki. Znalazły się też dwa flakony po perfumach.


Na początek produkty do włosów:


Szampon Rewitax, odżywka Joanna Naturia mak i bawełna, odżywka Marion arganowa.

Oczyszczanie twarzy:


Żel do mycia twarzy Bebeauty i pianka myjąca z Ziaji. 

Kremy do twarzy:


Ten krem to mój ulubieniec. 
Ten krem niestety nie zużyłam do końca. Moja skóra źle na niego zareagowała, dostałam podrażnienia.
Tak samo było w przypadku tego kremu. 
Za to ten bardzo lubiłam. Pięknie wygładzał skórę. 

Krem pod oczy:


Podkłady i krem BB

Korektor pod oczy 


Puder


Tusze do rzęs


Błyszczyki do ust





Cień do powiek i kredka do oczu


Perfumy Yodeyma. Bardzo lubię to perfumy. są to znacznie tańsze odpowiedniki drogich markowych perfum. Zapachy Yodeyma bardzo długo utrzymuję się na mojej skórze. 


Antyperspirant


Pewnie większość tych kosmetyków znacie, więc nie będę o nich rozpisywać się. 

Jak widzicie nie używam wielu kosmetyków, więc takie posty nie będą często publikowane. Ale raz na jakiś czas coś Wam wrzucę.


Trzymajcie się!



Komentarze