Week in the photos- mój tygodniowy przegląd w zdjęciach

 

Witajcie,


Ostatnie dni mam bardzo aktywne. W pracy sezon urlopowy, co sprawia, że mam tylko soboty wole. Jestem sama, bo koleżanka na urlopie, ale daje radę. 

Razem z Tomkiem staramy się zadbać o nasza kondycję fizyczną i powiem Wam, że całkiem dobrze nam idzie. Cztery razy w tygodniu lub częściej o ile pogoda pozwoli urządzamy wyprawy rowerowe. 


Uwielbiam te nasze wycieczki. Mamy jedną ulubioną naszą trasę, ale od czasu do czasu wybieramy inną.


Specjalnie z myślą o wyprawach rowerowych Tomek kupił mi czapkę :)

Niestety w czwartek i piątek nie byliśmy na rowerach, było zbyt gorąco. 

W tym tygodniu upiekłam chleb. Wychodzi mi coraz lepszy.

Wieczór spędzony przy grach planszowych 

Kawa w nowym kubeczku. Tomek kupił mi nowy, ponieważ mój ulubiony stłukł. 

Wspólny obiad. Kapuśniak. Przepis jest na blogu.


Wieczorne grillowanie z sąsiadami. Było miło i zabawnie.

Paznokcie jakie zrobiłam znajomej. Nie była przekonana do czarnego lakieru, ale końcowy efekt bardzo jej się podobał.

I na koniec trochę pracy przy komputerze. 

Trzymajcie się!

Komentarze