Zajrzyj do mojej torebki!

 


Witajcie,

Co jest w mojej torbie? Takie posty czy blogi były już w internecie. U mnie z tego co pamiętam jeszcze nie było. 

Ja osobiście bardzo lubię takie posty. Niby nic takiego, ale jedna dość ciekawe.

Ja należę do osób które nie zabierają ze sobą całego domu. przepełnione torby, z milionem zbędnych rzeczy które później musimy targać.W swojej torbie mam tylko naprawdę potrzebne rzeczy. I nic nie wyciągałam z torby na potrzeby tego posta. 


Nie znajdziesz tutaj nożyczek, taśmy klejącej, igły z nitką czy śrubokręt. A takie "dziwne" rzeczy nosi moja koleżanka z pracy.

Cała zawartość torby gdy idę do pracy. 

Kalendarz i długopis.

Książka, którą aktualnie czytam.

Mały portfel.

Chusteczki higieniczne, To Tac, pomadka ochronna, mam jeszcze wkładki higieniczne ale ich już na zdjęciu nie mam.

Atomizer z perfumami które obecnie używam.

Zabieram jeszcze telefon, ale nim robiłam zdjęcia. Jeśli jest on na rozładowaniu to zabieram jeszcze ładowarkę.

Natomiast gdy gdzieś wyjeżdżam, nie do pracy to zabieram jeszcze płyn do dezynfekcji rąk, torbę na zakupy oraz batona. Czasami mam leki przeciwbólowe, ale to rzadko. 

Mało i lekko. Co najważniejsze to mam że sobą.

Pada 


Komentarze