Nowe produkty do pielęgnacji paznokci.

 


Witajcie,


Po ponad pół rocznej stylizacji paznokci hybrydami, czas zrobić sobie przerwę i dać im odpocząć, wzmocnić się.

Paznokcie przez ten czas noszenia manicure hybrydowego bardzo ładnie się prezentowały. Nie łamały się czy rozdwajały. Rosły jak szalone. 

Jednak postanowiłam zrobić przerwę. Po zdjęciu całkowicie produktów hybrydowych, paznokcie nie wyglądają jakoś bardzo źle. Jednak nie mając pogrubiającej warstwy zaczynają się łamać i wyginać  Nawet gdy są bardzo krótkie. 

Na szczęście już wiem co w takich przypadkach robić, bo już nie raz ratowałam paznokcie po hybrydach. I zawsze mi się udawało doprowadzić je do zadowalającego stanu.


Teraz chce przetestować nowe dla mnie produkty firmy Trend It Up które kupiłam w drogerii DM. 

W skład mojego zestawu wchodzi

- żel do usuwania skórek 

- lakier odbudowująco-odżywczy 

- odbudowująca kuracja dla paznokci 


Nigdy nie miała styczności z produktami tej firmy i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. 

Oczywiście nawilżanie całych dłoni to podstawa, a skórki mam zamiar pielęgnować olejkami. 

Oczywiście dam Wam znać jak się spisują owe produkty. 4 tygodniu to takie minimum aby zobaczyć już pierwsze efekty działania. 


Trzymajcie się!



Komentarze