Jaki była dla mnie rok Rok 2023?

 


Witajcie, 

Początek lutego to trochę za późno na pisanie podsumowania roku, ale z powodów zdrowotnych ( nie oczekiwany zabieg operacyjny) nie pozwoliły mi wcześniejszą publikację. 

Zdecydowanie rok 2023 zaliczam do bardzo udanych. Większość postanowień i planów na ten rok zrealizowałam. Spójrzmy w skrócie rok 2023 i na to co udało mi się zrealizować. 

1. Spełniłam jedno z moich marzeń- lot samolotem

2. Cztery razy byłam na wyjeździe, w tym na 3 dużych- Budapeszt, Ustrzyki Dolne i Turcja.

3. Byłam na Stand-up 

4. Mecz siatkówki kobiet.

5. Nauczyłam się nowych rzeczy.

6. Jedno z najważniejszych- ustaliłam z narzeczonym datę ślubu 💞

7. Poznałam wiele nowych osób. Wzmocniłam relację z osobami, które są dla mnie wartościowe, natomiast ograniczyłam kontakty  z ludźmi, którzy źle na mnie wpływali. 

 8. Udało mi się przeczytać 13 książek, o 1 więcej niż planowałam. 

Jestem zadowolona z tego jak minął mi ten rok. Trzymam kciuki, aby rok 2024 była jeszcze lepszy.

Trzymajcie się!

Komentarze