Tydzień w zdjęciach



 

Witajcie,


Ten tydzień był bardzo fajny. Już dochodzę do siebie po zabiegu, zaczynam normalnie funkcjonować. I co najważniejsze spędzać czas trochę inaczej, a nie tylko leżenie plackiem. 

Byłam dziś nawet z Edwardem na mały spacerku.



Edward biegał i skakał jak szalony. Przy takiej pięknej pogodzie to czysta przyjemność spacerować.

Na śniadanie zaserwowałam tosty francuskie z bananem i serkiem.

A na kolację przygotowałam jedną z moich ulubionych sałatek. Z rukolą, fetą, burakiem i orzechami. Uwielbiam to połączenie.


W wolnym czasie poczytam książki, jestem na 6 częściej Harrego Pottera. W planach mam skończyć całą serię do marca. 

Kupiłam taką odżywkę do paznokci, aby je trochę wzmocnić. Hybrydę zrobię dopiero pod koniec miesiąca. Na chwilę obecną jeszcze mogą odpocząć.

Na walentynki dostałam od Tomka kwiatka w doniczce. W styczniu dostałam od Niego bukiet kwiatów ciętych, więc teraz był w doniczce. 


Miłego dnia Wam życzę!

Komentarze